Kínába készül innovatív termékeivel a Tutti Kft.
Neves elismeréssel zárja az évet Prohászka Andrea, a Tutti Élelmiszeripari Kft. ügyvezetője: az EY Az Év Üzletembere program „Női Vállalkozói Kiválóság” különdíja azt az innovatív munkát ismeri el, amelynek eredményeként a TUTTI Kft. a kínai piacot is meghódíthatja.
Prohászka Andrea az EY Az Év Üzletembere program „Női Vállalkozói Kiválóság” különdíjával.
Öt éve vettem át a cég irányítását édesapámtól, és bár stabil örökségre építkeztem, most már saját jogon is büszke lehetek az eredményeinkre, a dinamikus fejlődésre. Fontosnak tartom, hogy a női vezetők jobban reflektorfénybe kerüljenek, s remélem, ahogy engem is motiváltak a példaképeim, talán én is inspirálhatok másokat
– mondta Prohászka Andrea, a TUTTI Kft. vezetője a díjról, amely több mint 60 országban ismeri el a kiváló vállalkozókat. A cégvezető irányítása alatt a poralapú élelmiszerek piacán meghatározó szereplőként ismert TUTTI Kft. számos innovációt vezetett be, és jelentős nemzetközi sikereket ért el.
Az innováció és a K + F tevékenység mindig a növekedésünk motorja volt, ezért is választ rengeteg partner minket a termékei fejlesztésére és gyártására. Folyamatosan újítunk, elég csak a táplálékkiegészítő- és nutrikozmetikum-üzletágunkat említenem; számos márkának gyártunk például minőségi és finom kollagénitalport, amely igazi sláger lett. Akárcsak a családi fagyiporunk, amelyből fagylaltgép nélkül, akár egy habverővel bárki tud otthon minőségi fagylaltot készíteni, a bolti ár töredékéért
– sorolja Prohászka Andrea. Persze ez nem könnyű terep, teszi hozzá, gyorsan pörög a piac, a táplálékkiegészítők terén szinte hetente jelennek meg új hatóanyagok, kiszerelések.
Büszke vagyok rá, hogy nemzetközi szinten is tudjuk tartani a lépést
– mondja a cégvezető.
A fentiek fényében nincs mit csodálkozni azon, hogy a TUTTI Kft. nemcsak a nemzetközi élelmiszeripari vásárok állandó kiállítója, de eséllyel pályázik a kínai piac meghódítására is. Kinti partnere segítségével a cég táplálékkiegészítői hamarosan felkerülhetnek a kínai drogériák polcaira, ami azért is nagy szó, mert ehhez az európainál sokkal szigorúbb előírásoknak kell megfelelni. Heteken belül pedig egy újabb nagy piac is megnyílhat a vállalat előtt: küszöbön áll az Arab Emirátusokban az ottani disztribúciót bonyolító saját cég alapítása, amely elsősorban fagylaltporokkal célozza meg az arab közönséget.
Prohászka Andrea szerint az ambiciózus exportterveket a hazai gazdasági visszaesés is szükségessé teszi, ugyanis a hazai fogyasztás – és ezáltal a partnereinek forgalma – erősen visszaesett.
Nehezített a pálya, hiszen B2B cégként ki vagyunk téve a partnereink sikerének, amire nincs ráhatásunk. Ennek ellenére pozitívan tekintek 2025 elé, hiszen nemcsak terveink vannak, hanem több futó projektünk is, amelyek jövőre érnek célegyenesbe, az exportpiacaink pedig a hazaihoz képest biztonságosabb, kiszámíthatóbb terepnek számítanak
– zárja a cégvezető.