2023.09.22. 14:23
Adminisztrációs és egyéb irodai álláslehetőségek Szombathelyen
Az adminisztrációs és egyéb irodai munkák országszerte kiemelt népszerűségnek örvendenek az álláskeresők körében. Nem jelent kivételt ez alól Szombathely sem, ahol ugyancsak előszeretettel pályáznak ilyen típusú lehetőségekre az elhelyezkedni kívánók. Jó hír a számukra, hogy ezek a munkakörök továbbra is elérhetőek a városban, a SzombathelyAllas.hu kínálatában például időről időre feltűnnek újabb hirdetések.
Forrás: SzombathelyAllas.hu
Az adminisztráció kategória alatt számos lehetőség közül válogathatnak az érdeklődők: https://szombathelyallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka. Íme néhány visszatérő lehetőség!
Telephelyvezető
A SzombathelyAllas.hu felületén nemrégiben elérhető volt egy telephelyvezetői pozíció. A munkakört egy építőipari szombathelyi cég hirdette, amelynek betöltésével olyan feladatok jártak, mint például a forgalmazott termékek ismertetése és értékesítése, az árajánlatok összeállítása, a számlázás, a fizettetés, az árukiadás, a készletkezelés, továbbá a bejövő telefonhívások és e-mailek megválaszolása.
Ezen feladatok ellátásához középfokú végzettségre (érettségi), B kategóriás jogosítványra, targoncavezetői engedélyre, az MS Office programok felhasználói szintű ismeretére, büntetlen előéletre és erkölcsi bizonyítványra volt szükség. Mindemellett pedig külön előnynek számított a pályázatok elbírálása során a hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, a társalgási szintű angol vagy német nyelvtudás, a fémiparban való jártasság, valamint az alapvető építőanyagokkal kapcsolatos ismeretek.
Call center munkatárs
Call centeres pozíció ugyancsak előfordult már a SzombathelyAllas.hu felületén. Ezen lehetőség kapcsán az alapvető feladatokat a vásárlókkal történő telefonos és e-mailes kapcsolattartás, a termékekkel és rendelésekkel kapcsolatos információk biztosítása, a panaszok kezelése, a dokumentációk elkészítése, illetve a raktár munkájának támogatása jelentette.
A munkakör betöltéséhez középfokú végzettségre és az MS Office felhasználói szintű ismeretére volt szükség. Emellett a személyes tulajdonságok kapcsán kiemelt fontosággal bírt a kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban is), a tanulásra való nyitottság, a precizitás és a terhelhetőség.
Titkársági és adminisztrációs munkatárs
A különböző titkársági és adminisztrációs pozíciók szintén ideális választásként funkcionálhatnak azok számára, akik irodai környezetben helyezkednének el. Az egyik korábbi ilyen jellegű hirdetés esetében a feladatlistában olyan tevékenységek szerepeltek, mint a cég szolgáltatásaival kapcsolatos árajánlatok összeállítása, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a különböző rendezvények lebonyolítása, a számlázás és a pénzügyi csapapattal történő együttműködés, valamint az épület üzemeltetési teendőinek megszervezése.
Az esélyes pályázáshoz itt felsőfokú végzettségre, magabiztos MS Office ismeretekre, informatikai affinitásra, illetve a pontos és precíz munkavégzés képességére volt szükség. Ezenkívül az adminisztratív és/vagy titkársági tapasztalat, a B kategóriás jogosítvány és az angol nyelvtudás előnyt jelentett a kiválasztási procedúrában.
Projektmenedzser
Végezetül a projektmenedzseri munkalehetőségről sem feledkezhetünk meg, amelynek felbukkanására ugyancsak volt már precedens a szombathelyi állásportál kínálatában. Korábban például egy pályázatírással foglalkozó céghez kerestek projektmenedzsert, ahol is a feladatkörnek olyan tevékenységek képezték részét, mint a projektfejlesztésben történő részvétel, a pályázatírásban való közreműködés, az adminisztratív feladatok ellátása, a projektek előrehaladásának koordinálása és felügyelete, valamint a pályázati beszámolók és jelentések benyújtása.
A pozícióra akár felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők is eséllyel jelentkezhettek. A projektmenedzsmentben szerzett tapasztalat és a pályázatírói képesítés viszont kifejezett előnynek számított. Ezenkívül a csapatszellem, a pontosság, a precizitás és a kiváló problémamegoldó képesség bírt kiemelt fontosággal.
(X)