2024.07.14. 17:10
Hétfőtől újra teljes körű lesz az ügyintézés az MVM-nél, változnak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei
Kéthetes intenzív migrációs időszakot követően lezárult a hazai energetikai szektorban eddig példa nélküli informatikai átállás, ezzel július 15-én, hétfő reggel 8 órától minden ügyfél számára megnyílik a teljes körű ügyintézés lehetősége.
Januárban újult meg az MVM ügyfélszolgálati irodája Győrben.
Forrás: Kisalföld archív
Fotó: Rákóczy Ádám
Az E.ON-tól érkezett közel 2,5 millió ügyfél egyetemes villamosenergia-szolgáltatási szerződése változatlan tartalommal érvényben marad. Ugyanakkor az ügyintézéshez a jövőben új felhasználói azonosító használata szükséges. Ezek az azonosítók már szerepelnek majd az MVM első, 2024. július végén kibocsátott számláin, illetve az MVM telefonos ügyfélszolgálatának főmenü 4-es pontjában is lekérdezhetők, a korábbi E.ON-számlákon szereplő azonosítók megadásával.
2024. július 15-étől újra teljeskörűen használható az MVM online ügyfélszolgálata és a számos új fejlesztést tartalmazó MVM Next nevű mobilapplikációja is, a legújabb funkciók eléréséhez az app frissítése szükséges. Ezzel ügyfeleink országszerte egy helyen intézhetik energiaügyeiket. Azon ügyfelek számára, akik földgázfelhasználóként már regisztráltak az online ügyfélszolgálatra vagy applikációba, automatikusan megjelenik az áramos felhasználási helyük is, amennyiben személyes adataik azonosak áram- és gázszerződéseiken. A regisztrációval még nem rendelkező ügyfelek néhány kattintással, egyszerűen tudnak regisztrálni a korábbi E.ON-os számlájukon szereplő adatokkal.
Az E.ON-tól érkezett ügyfelek részére a személyes ügyintézés lehetősége jelentősen kibővült, hiszen az MVM országszerte több mint 200 helyen elérhető személyes ügyfélszolgálati pontjain, így egy helyen lehet elintézni az egyetemes áram- és akár a földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeket. A korábbi E.ON ügyfélszolgálati irodák helyett, azonban az MVM Next túlnyomó többségben új helyszíneken biztosítja a személyes ügyintézést.
A szolgáltató arra hívja fel az előre fizetős mérővel rendelkező ügyfeleik figyelmét, hogy 2024. július 15. reggel 8 órától a mérők töltése normál üzletmenet szerint történik, ugyanakkor az E.ON-tól érkezett ügyfeleknek új kártyát szükséges igényelniük a megszokott töltőpontokon: a térítésmentesen kapott kártyával akár már online is tölthetik mérőjüket. Az Elmű-Émász-tól korábban érkezett ügyfelek – akiknek néhány hónapja villanykapcsoló ábra szerepel a számláján – az eddig megszokott pontokhoz képest új helyszíneken is tölthetik mérőjüket. A vármegyénkénti és országos feltöltő pontok listáját ügyfeleink az mvmnext.hu/aram/Elorefizetos oldalon érhetik el.
Azon előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek részére, akik az informatikai átállás időszaka alatt feltöltőkódot igényeltek, az MVM utólagosan, egyben állítja ki a feltöltés ellenértékét tartalmazó számlát.
A Smart EFM mérővel rendelkező ügyfeleik figyelmét arra hívják fel, hogy 2024 július 17-én 8:00-ig gondoskodjanak az átállás időszaka alatt térítés nélkül elfogyasztott mennyiség visszatöltéséről, és vásárolják meg a következő időszakra szükséges mennyiséget is. Amennyiben ez nem történik meg, a mérő automatikusan lekapcsolhat.
Az MVM Next júliusi áramszámlája az átállási időszak miatt egyes ügyfeleink esetében a megszokott időpontnál később érkezhet, így ezen számlák fizetési határideje is eltérhet a korábbiaktól. Augusztustól már az új rendszeren beállított feltételek szerint készülnek a számlák, amelyek fizetési határideje néhány nappal eltérhet a korábbiakban megszokottaktól.
2024. július 1-jétől az alábbi elérhetőségeken fordulhat áramügyekben az MVM Nexthez:
E-mail-cím: [email protected]
Online ügyfélszolgálat: mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat
Mobilapplikáció: MVM Next
Web: mvmnext.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 474 9999, +36 30 474 9999, +36 70 474 9999, +36 1 474 9999
Mérőállás bejelentése: +36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260,
vezetékes telefonszámról hívható: +36 80 424 526
Levelezési cím: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.,
1439 Budapest, Pf. 700
Ügyfélszolgálati irodák: mvmnext.hu/Navigator
Így változnak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei
Az E.ON cégcsoport az Észak- és Dél-Dunántúl, valamint Pest vármegye és Budapest áramhálózatát, valamint a Dunántúl hat vármegyéjének gázhálózatát üzemelteti és fejleszti, több millió ügyfele számára biztosítva a biztonságos energiaellátást.
Az egyetemes szolgáltatóváltás nem érinti az E.ON Hungária Csoport versenypiaci ügyfeleit. Áram- és gázértékesítési szolgáltatása változatlan feltételek mellett érhető el vállalkozások számára, ahogy az egész ország területén telepít lakossági és üzleti ügyfelek számára napelemes rendszereket, hőszivattyúkat, hűtő-fűtő okosklímákat és nyújt költséghatékony energetikai szolgáltatásokat.
A személyes ügyintézés 2024. július 1-jét követően számos esetben megváltozik. Az E.ON ügyfélszolgálati irodákban hálózati, műszaki ügyeket, egyedi igényeket intézhetnek az ügyfelek.
Az E.ON ügyfélszolgálatain intézhető ügyek:
- teljesítménybővítés
- új bekapcsolás
- háztartási méretű kiserőmű (napelemes rendszer) vagy hőszivattyú vagy elektromosautó-töltő igény
- mérőhelyi munkák megrendelése
- hálózati csatlakozási és hálózathasználati szerződéskötés
- felhasználási hely címének módosítása
- hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
- szabálytalan vételezés bejelentése
- mérőhiba vagy kárigény bejelentése
- tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés vagy gallyazás esetén feszültségmentesítés igénylése
- éves fényképes óraállás bejelentése
- védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek intézése
- előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
- visszakapcsolási díj befizetése
- rendszerhasználati díj fizetés; számlázással kapcsolatos ügyek (közvetlen rendszerhasználati díjfizetők esetén).
A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik a Dunántúlon.
Az E.ON ügyfélszolgálati irodái megtalálhatók az alábbi városokban: Budapest, Érd, Bicske, Dunaújváros, Esztergom, Győr, Kaposvár, Nagykanizsa, Pécs, Sopron, Székesfehérvár, Szekszárd, Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.
Az egyetemes szolgáltatóváltást követően megváltoztak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei.
Telefonos elérhetőségek:
E.ON központi ügyfélszolgálat
mobil: 06 (20/30/70) 459 9711, vezetékes: 06 (52) 512 401
Email elérhetőségek:
Általános ügyintézés: [email protected]
Visszakapcsolás, befizetésigazolás: [email protected]
Minden elérhetőség, az ügyfélszolgálati irodák címe és nyitvatartása megtalálható az eon.hu oldalon.