Stratégiai partnerségben a fürdővel

2023.07.10. 17:27

A Széchenyi-egyetem hallgatói ötleteltek a mosonmagyaróvári fürdő projektjében

A gyakorlatorientált projektalapú oktatás jegyében egy három elemből álló szakmai együttműködés vette kezdetét a Flexum Thermal & Spa és a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar Turizmus és Vendéglátás Tanszék, valamint a Vezetéstudományi és Marketing Tanszék között.

Mészely Réka

A Flexum Thermal&Spa az 55. születésnap jegyében című projektmunka résztvevői oktatóikkal és a fürdő képviselőivel.

Forrás: SZE

Az aktuális piaci igényeket felvázolva a mosonmagyaróvári fürdőkomplexum projekttémákat ajánlott Széchényi István Egyetem Kautz Karán a „Idegenforgalmi rendezvények szervezése” és „Marketingkommunikáció I.” tantárgyakhoz.  Vizsy Ferenc, a Flexum Thermal & Spa  marketingvezetője vendégelőadást tartott a hallgatónak. Prezentációja során bemutatta a fürdőlétesítmény múltját, jelenét, és jövőbeni célkitűzéseit, majd a hallgatók ellátogattak a fürdőbe. A helyszínbejárást követően a projektfeladatokhoz kapcsolódó szakmai beszélgetést követően egy csobbanásra is vendégül látták a diákokat és tanáraikat. Ezt követően a 16 hallgatói csoport a gyakorlatban szerzett tapasztalatok és a képzés során elsajátított elméleti tudás összehangolásával elkészítette a projektmunkáját, majd ismertették ötleteiket a „Flexum Értékelő Bizottsága” előtt. A legjobbak jutalma egy két főre szóló egy napos teljes körű vendéglátás a Flexum Thermal & Spa-ban. A második, harmadik helyezettek, valamint a különdíjasok egy-egy fürdőbelépővel gazdagodtak.

„Idegenforgalmi rendezvények szervezése” tantárgyból „A mosonmagyaróvári Flexum Thermal & Spa az 55. születésnap jegyében” című projektmunkák közül a Flexum zsűrije Katona Zsuzsanna Katalin, Rádli Regina, Vedó Viktória és Zsalakó Zsanett alkotta csapat „A város és a kistérség lakossága” célcsoportra fókuszáló ötletit tartotta a legjobbnak. A hallgatói csapatok munkáját Dr. Printz-Markó Erzsébet adjunktusa koordinálta. Az első helyezést elérő csapat számára meghatározó élmény volt az életszerű tapasztalatszerzés lehetősége, mely a jövőre nézve hasznos útmutatást ad szakmai fejlődésükhöz.

„Marketingkommunikáció I.” tantárgyból a bizottság Bartha Bíborka és Rácz Dorottya projektmunkáját ítélte meg a legjobbnak, akik a fürdő számára kidolgoztak egy új arculatot és a kisgyerekes szülők elérésére a nyári időszakra szóló kampánytervet. A hallgatói csapatokat Dr. Keller Veronika egyetemi docens készítette fel. A nyertes csapat abban látta a gyakorlatorientált projektfeladat hasznosságát, hogy átfogó képet kaphattak a sikeres üzemeltetés gyakorlati megvalósításáról, mely fontos alapját képezi további fejlődésüknek.

A partnerek, a szakmai és az elméleti tudás képviselői, hasznosnak vélték a közös gondolkodást. Az együttműködést a jövőben is folytatni kívánják.

 

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában