2014.05.14. 14:53
Segítette a márka építését az európai elismerés
Az European Business Award top 100-as mezőnyében szerepelt a Lipóti Pékség is, melynek ma már 200 mintaboltja és 7 üzeme van.
Segítette a márka építését az európai elismerés
Lipót. Tavaly 17 ezer vállalkozása mérette meg magát az European Business Awardon (EBA). A díjazottak top 100-as mezőnyében szerepelt a Lipóti Pékség is, melynek ma már 200 mintaboltja és 7 üzeme van. Tóth Péter tulajdonos szerint a díj segítette márkájuk építését, s új üzleti szereplők is felfigyeltek vállalkozásukra.
„A vállalkozói szellemet elismerő díj megerősítette, hogy helyesen tesszük, amikor mindig újabb kihívásokat keresünk, új célokat állítunk fel” – mondta.
Legújabban közel 366 millió forintból komplex technológia- és termékfejlesztést hajt végre a Lipóti. Ehhez 107 millió forint támogatást kaptak.