Segítette a márka építését az európai elismerés

Az European Business Award top 100-as mezőnyében szerepelt a Lipóti Pékség is, melynek ma már 200 mintaboltja és 7 üzeme van.

Segítette a márka építését az európai elismerés

Lipót. Tavaly 17 ezer vállalkozása mérette meg magát az European Business Awardon (EBA). A díjazottak top 100-as mezőnyében szerepelt a Lipóti Pékség is, melynek ma már 200 mintaboltja és 7 üzeme van. Tóth Péter tulajdonos szerint a díj segítette márkájuk építését, s új üzleti szereplők is felfigyeltek vállalkozásukra.

„A vállalkozói szellemet elismerő díj megerősítette, hogy helyesen tesszük, amikor mindig újabb kihívásokat keresünk, új célokat állítunk fel” – mondta.

Legújabban közel 366 millió forintból komplex technológia- és termékfejlesztést hajt végre a Lipóti. Ehhez 107 millió forint támogatást kaptak.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!