2023.08.23. 19:49
Adminisztrációs álláslehetőségek Debrecenben
Az adminisztrációs feladatokkal járó munkakörök Debrecenben is kedvelt célpontnak számítanak az álláskeresők körében. Ilyen jellegű pozíciók egyebek mellett a DebrecenAllas.hu weboldalán is rendszeresen elő szoktak fordulni: https://debrecenallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka. Nem árt figyelemmel kísérnie a portál kínálatát azoknak, akik adminisztratív munkát vállalnának. A következőkben bemutatunk néhányat a visszatérő lehetőségekből!
Kép forrása: DebrecenAllas.hu
Irodai asszisztens
Az irodai asszisztensi, avagy általános irodai adminisztrátor munkakör az egyik leggyakrabban előforduló lehetőség az adminisztráció, irodai munka álláskategória alatt. Egy ilyen munkalehetőség kapcsán az alapvető feladatokat általában olyan tevékenységek jelentik, mint például a beérkező hívások és e-mailek megválaszolása, a beszállítókkal való kapcsolattartás, az adatbevitel, a megrendelések rögzítése, a dokumentumok szkennelése és iktatása, a be- és kimenő posta kezelése, illetve kimutatások, elemzések készítése.
Ezen feladatok ellátásához pedig jellemzően legalább középfokú végzettségre, középszintű nyelvtudásra, valamint az irodai szoftverek (főként MS Office) magabiztos használatára van szükség. Emellett a személyes tulajdonságok kapcsán kiemelt fontossággal bír a pontosság, a precizitás és nem utolsósorban a nagyfokú önállóság.
Labor- és eszközgazdálkodási asszisztens
Korábban egy plazmaközpont révén labor- és eszközgazdálkodási asszisztensi pozíció is előfordult a DebrecenAllas.hu kínálatában. Itt a mindennapi feladatokat a levett vérplazma megfelelő adminisztrációja, a labortechnikai gépek és berendezések kezelése, az anyag- és áruátadás és az ehhez kapcsolódó adminisztráció, a határidők folyamatos betartása, továbbá a munkavégzés során felmerülő problémák kezelése jelentette.
A pozíció betöltéséhez általános laboráns, labortechnikus, vegyésztechnikus, egészségügyi vagy egyéb releváns szakmai végzettségre, valamint felhasználói szintű számítógépes ismeretekre volt szükség. Emellett a személyes tulajdonságok tekintetében a pontosság, a precizitás, a szabálykövetés és a felelősségteljes munkavégzés képessége volt elengedhetetlen.
Projektasszisztens
A projektasszisztensi munkalehetőség szintén nem példa nélküli a DebrecenAllas.hu felületén. Korábban például egy pályázatírással és projektmenedzsmenttel foglalkozó debreceni cég keresett jelentkezőket erre a pozícióra, amely olyan feladatokkal járt együtt, mint például a pályázati felhívások nyomon követése, a pályázati költségvetések előkészítése, a projektekhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció, az ügyfelekkel való kapcsolattartás és szakmai támogatás, továbbá egyéb adminisztratív teendők.
Az eredményes elbírálásnak a feltétele pedig a közép- vagy felsőfokú végzettség megléte, az adminisztrációs területen szerzett legalább 1 éves releváns szakmai tapasztalat, a középfokú nyelvtudás, illetve az MS Office felhasználói szintű ismerete volt. Emellett nagy jelentőséggel bírt még a megbízhatóság, az önálló- és csapatmunkára való képesség, továbbá a fejlett problémamegoldó készség is.
Kereskedelmi asszisztens
Végezetül a kereskedelmi asszisztensi pozíciót sem hagyhatjuk ki a sorból, amely szintén képezte már részét a portál álláskínálatának. A legutóbbi ilyen lehetőség kapcsán a feladatkör a kereskedelmi dokumentációk kezeléséből, a raktár adminisztrációjából, illetve a különböző nyilvántartások vezetéséből és naprakészen tartásából tevődött össze. Ezen feladatok ellátásához pedig releváns közép- vagy felsőfokú végzettséget és magabiztos számítógépes ismereteket kért a munkáltató. Emellett előnnyel indultak azok, akik rendelkeztek jogosítvánnyal, valamint aktív angol nyelvtudással.