2014.11.03. 11:26
Sör plakát = A maxximális 0
Avagy a zseniális hülyeség.
Hogyan adjunk el valamit, aminek pont a lényyegét ölték meg? Az alkoholmentes sör olyan, mint a koffeinmentes kávé, az orgazmus nélküli szex vagy az elektromos cigaretta. Innen a legszebb nyerni. A rossz tulajdonságot értékre váltani: ott mutatkozik meg a tehetség. De ez a reklámok esetében mondhatni mindennapos elvárás, mert hisz - el kell adni. Szóval a Soproni reklámjának kitalálói fogtak egy máshol működő klisét, kicsit átfazonírozták, és voilá! a Zseniális Hülyeség! Megtekinthető a k ö r g e o m e t r i á j ú l á m p á s k e r e s z t e z ő d é s b e n a Tüzép kerítésénél.
A plakát uralkodó mezője fekete-fehér, akárcsak az igazság.
100% SÖR
0,0% ALKOHOL
Ez a látványában is egyszerű két sor a trükk. Leválasztja az alkoholt a sörről, majd rögtön szembeállítja a két fogalmat. Így tudjuk csak a 100% sört azonosítani a 100%-tól általában megszokott igazival, eredetivel, tisztával. A 0,0% pedig nyilván valami rosszra vonatkozik, ez lesz a plakáton az alkohol. És a legszebb, hogy mindezt ránézésre műveli veled, mert a beidegződéseidet használja (Pavlov bácsi vajon sejthette, hogy mi mindenre fogják használni a nevét?), csak nem tudod, miért. Aztán ránézel még egyszer.
De milyen az a sör, ami 100%-ig sör ugyan, csak épp alkohol nincs benne? Az sör ízesítésű üdítőital. De ezen belül 100% sörízű, ami a MAXX.
A valódi fegyvertény a jobb alsó sarokban bújik meg. Maximum íz korlátok nélkül, ezért létezhet csak a termék. Ami miatt valójában isszuk az alkoholmentes sört: mert vezetni akarunk utána. Muszájból. Mint ahogy fogorvoshoz megyünk.