2021.06.19. 14:02
Összeomlott a Nickelodeon nézettsége a genderlobbi hatására
Míg 2017 júliusában még 1,3 millió volt a mesecsatorna nézőinek az átlagos száma, addig a folyamatos érzékenyítés miatt 2021 júniusára ez 372 ezerre esett vissza.
US drag queen-activist Nina West arrives for Disney Pixar's "Onward" premiere at El Capitan theatre in Hollywood on February 18, 2020. (Photo by VALERIE MACON / AFP)
Forrás: AFP
Fotó: Valerie Macon
Egyre több bizonyíték áll rendelkezésre arra vonatkozóan, hogy a Nickelodeon által is támogatott erőteljes genderlobbi negatív hatással van a csatorna megítélésére és a nézettségi adataira is – írja a V4NA hírügynökség.
Amint arról portálunk is beszámolt, az elmúlt két hétben a Nickelodeon és a Nickelodeon Junior csatornán is közvetítették azokat a kisfilmeket, amelyekben a transzneműek, a pánszexuálisok, a szivárványcsaládok és a többi elfogadására érzékenyítik a gyermekeket.
Az felháborodást keltő egyik videóban Nina West drag queen egy Pride felvonulás keretében az LMBTQ-csoportokról és az elfogadásról énekel mesehősök között.
Ugyanebben a videóban egy transznemű hód is szerepel, amelynek mellén még látszanak a műtéti hegek.
Szintén a Nickelodeon által készített videóban Nina West egy dalon keresztül, énekelve magyarázza el a gyerekeknek a szivárványos Pride-zászló jelentését. A fogyasztók negatív reagálása után Nina West is közzétette a Twitteren a Pride-dalt, ahol a Nickelodeon hivatalos oldala azt írta, hogy a dal „minden alkalommal jobb és jobb lesz, amikor megnézzük”.
Ezeket a videókat azt követően hozták nyilvánosságra, hogy a csatorna nyíltan ünnepelni kezdte a Pride hónapot, és kijelentették, hogy a népszerű mesehős Spongyabob homoszexuális.
A vállalat emellett azt is bejelentette az elmúlt időszakban, hogy újraindítja a Rugrats című sorozatot, de nem a régi, 2004-ben abbahagyott formában, hanem a főszereplők édesanyjából leszbikus szülőt csinálnak.
Natalie Morales, a leszbikus anya szinkronszínésze szerint az, hogy az általa megszemélyesített mesehős leszbikus, csodálatos, mert a mese jelzés lehet minden LMBTQ-személynek, hogy nincsenek egyedül.
2017 júliusában a Nickelodeon heti átlagos nézőszáma 1,3 millió volt, ami 2021 júliusában mindössze 372 ezerre csökkent.
A nézettség annak ellenére is csökkent, hogy az anyavállalat, a ViacomCBS szerződést kötött a Paramount+ műsorszolgáltatóval annak érdekében, hogy több száz órányi, a Nickelodeon által készített filmet tegyenek elérhetővé a platform könyvtárában.
Borítóképünkön a Nickelodeon érzékenyítő kampányában közreműködő Nina West