2024.05.23. 06:15
Digitális tartalomgyártás kreatívan
A Győri SZC Sport és Kreatív Technikum számára fontos, hogy lépést tartson világunk felgyorsult fejlődésével. Ezt jelzi az is, hogy a fogalmazástanítás kifejezés helyére ma már a modern, 21. századi tartalomgyárátás szó került a tananyagok és a tanórán kívüli foglalkozások tervezésekor.
Két külső szakértő is segítségére volt az elmúlt időszakban az Sport és Kreatívos diákoknak a digitális szövegalkotás területén. Magyarósi Csaba, 400 000 feliratkozóval rendelkező videoblogger és Rédai Krisztián, a Mangon marketingügynökség képviseletében tartott inspiráló előadást hangos-képes tartalmak készítéséről.
Magyarósi Csaba személyes élményeken alapuló előadásában több nevelő hatású gondolattal figyelmeztetett a jövőnkért felelős magatartásra, Rédai Krisztián pedig a marketing, brandépítés körültekintő megtervezésére hívta fel a figyelmet.
Az intézmény célja, hogy az ismert videomegosztó felületeken is megfelelő tartalmakkal tudjon megjelenni. A meghívott előadók kitértek arra is, hogyan és milyen témákat lehet találni, melyeket ajánlott röviden feldolgozni. Nehéz, de nem lehetetlen a fogyasztó figyelmét felkelteni, megállítani a görgetésben, a kattintgatásban. A videókészítés másik fontos elve, hogy a megosztott anyag záró része figyelemfelkeltő legyen. A szövegek célja – korosztálytól függetlenül –, hogy interakciót váltsanak ki az emberből, illetve hogy a nézőből állandó követő legyen.
A Győri SZC Sport és Kreatív Technikum figyelembe véve a jelen lehetőségeit, oktatási módszereiben is igyekszik a jövő nemzedékének igényeihez, elvárásaihoz alkalmazkodni.
Digitális tartalomgyártás kreatívan