2024.04.23. 07:59
Megújulva várja ügyfeleit az OTP Bank Sopron, várkerületi bankfiókja
Tudja, hogyan fest a jövő bankfiókja? Pontosan úgy, ahogy a napokban újranyitott, immár készpénzmentes Sopron, várkerületi OTP-bankfiók, amely az elmúlt hónapokban teljes megújuláson esett át.
Fotó: OTP Bank Nyrt.
Otthonos ügyintézés
Április közepétől letisztult környezetben várják az ügyfeleket a Sopron, várkerületi OTP-bankfiókban, ahol az új arculati elemek és az egyedi design együttesen alkotják az otthonos bankfióki környezetet. Az anyaghasználatban és az energiafelhasználásban a kivitelezők a fenntarthatósági szempontok érvényesítésére törekednek. A felújítás során rámpát építettek a bejárathoz, ezzel is tovább segítve az akadálymentes bejutást.
OTP Bank: dinamikus növekedés
Magyarország meghatározó hitelintézete az OTP Bank, amely az elmúlt évtizedben már a kelet-közép-európai régióban egyedülálló teljesítményt ért el, folyamatosan bővül, fejlődik. Jelenleg 12 országában, köztük Közép-Ázsiában, Üzbegisztánban is jelen van. Az OTP Csoport 17 millió ügyfelet segít pénzügyeinek intézésében.
Digitális kényelem
Napjainkban felgyorsult a digitalizáció, az ügyféligények is megváltoztak. Az egyszerűbb tranzakciókat az ügyfelek egyre inkább online végzik. Éppen ezért a bankfiókban a digitális eszközök száma is gyarapodott, így ösztönzik az ügyfeleket az online csatornák használatára és a banki szolgáltatások megismerésére. Ezek nem csupán megkönnyítik az ügyintézést, hanem gyorsak és megbízhatóak is. A banki digitalizáció részeként új, innovatív eszközök, interaktív kijelzők, tabletek, digitális aláírópadok is segítik az ügyfeleket.
A fiókban egy Euro ATM-et, valamint két ki- és befizetésre egyaránt alkalmas, okos ATM-et helyeztek el. Az automata különlegessége, hogy azok az ügyfelek, akik OTP-s bankkártyával rendelkeznek, saját vagy bármely, az OTP Banknál vezetett bankszámlára úgy tudnak készpénzt befizetni, hogy az a célszámlán a befizetést követően azonnal megjelenik.
Diszkrét tanácsadás
A fiókok szerepe napjainkban egyre inkább változik: a tömegszerű kiszolgálással szemben a jövőben a bankfiókok a személyes pénzügyi tanácsadás helyszínévé válnak. A pultok helyett, a megújult soproni bankfiókban is a tanácsadói kiszolgálásra helyeződik a hangsúly a lakossági és a vállalati ügyfelek esetében is. Ez a változás a bankfiók belső kialakításában is megnyilvánul, tanácsadói munkahelyeket és diszkrét tárgyalókat is kialakítottak, ugyanakkor a széfszolgáltatás továbbra is elérhető.